beccasblogg-

Alla inlägg under augusti 2014

Av Becca - 19 augusti 2014 13:13

"long live rock. Long live roll. Long live big gituarrs and music for the soul. Sayin' don't give up, don't get old! Long live crazy nights and records made of gold. Long live roooock n' rooll!"

Jag vet inte hur många som har sprungit i mig på skolan, dragit ut en av mina hörlurar för att lyssna. Lyssnat på musilen och rynkat pannan och klagat på att jag lyssnar på sån "gubb musik som min pappa lyssnar på"

Just sayin, din pappa har en grym musik smak om han lyssnar åå black sabbath och ac/dc!

Jag skiter i att alla andra i min ålder lyssnar på antingen avicii eller 5sos.

Jag går min egna väg, även när det gäller musik. och det spelar inhen roll hur många gånger du himlar med ögonen och suckar tungt. 

Det har hänt att jag har kommit hem till kompisar och kompisen har pekat på mig och sagt till sina föräldrar att jag "gillar sån konstig musik som dom!" Då brukar jag bara surt muttrat att Ac/dc är legender, våra barnbarn kommer höra om ac/dc. 

Då brukar föräldrarna klappa mig på huvudet och fråga varför deras barn inte kan vara som jag. Hehe... jag fick lära mig att rock n roll var Tha shit från början så...

Nämen helt seriöst. Jag älskar Rock, sover med ett gossedjur som jeter Jappo. Jag älskar rockabilly stilen. Jag äöskar att studsa i takt med en bas i ett stort rum i lilla åsele tillsammans med mina kompisar. Jag älskar en ihop rostad Valiant som står ute på en lägda som hoppet är ute för, jag tänker köpa en 'godkänd' valiant (samma modell) utan växellåda och motor för att ta motorn ur den vi har och skriva loss alla delar jag kan ta användning av och sedan skrota vraket. 

Jag är sjukligt rädd för lärare för ärligt talat är det som har tryckt ner mig mest. Jag hoppas HBs lärare är bättre...usch..

Med andra ord, jag är speciell och försök inte ändra det för då söker jag upp dig och borrar in knytnäven i ansiktet på dig.


Jag umgås hellre med killar för dom är oftast roligare och MYCKET lättare att hantera.jag har mina bästisar vilket är typ fyra st som jag kan berätta allt för.jag saknar lovisa som fan och jag vill bara krama om den lilla jäveln...


Jag börjar skolan om en vecka, första året på högstadiet. Ska bli kul att tampas med så kallade helvetet.


Jag har tandställning fast bara på övertänderna...hehe...

Jag ska läsa Tyska för att jag vill. Jag vill jätte gärna gå på Grans i Piteå.

Jag har inget imot att flytta hemifrån när jag är typ 16 föratt följa min enda dröm som jag inte tänker ge upp.


Jag har för första gången i mitt liv ett stöd som uppmuntrar mig att följa min dröm, som inte är nån jag träffat över internet, det är faktiskt min älskade Kusin som har min mamma lindat runt lillfingret. Känns helt sjukt och jävligt bra att veta att man har nån som står bakom mig istället för att försöka dra ner mig till graven.  Och om Jessica säger att jag kan göra det så kan jag... Hon är en sån person som man vill ska vara stolt över en..


Jag är Becca och välkommen till min blogg och mitt liv! Enjoy! ; D

Av Becca - 15 augusti 2014 18:14

Jätte bra sätt att lära känna bloggaren på så here we go:

Om du fick färga håret till vilken hårfärg du ville t.ex neon grönt, vilken färg skulle du ta?

Lite mörkare än ariels hårfärg!

Vilka tittar du på Youtube?

TheBentish, Clara henry, swooZie, pewdiepie... några fler

Mjölkchocklad? Ljuschocklad? mörkchocklad?

MJÖLKCHOCKLAD!!!

Favorit spel på Playstation?

Burnout Takedown, Bulletstorm (Det suger igentligen men)

Favorit spel på Wii?

MarioCart!

favorit spel på xbox?

Spelar inte xbox!

Vad heter stället som du rest till som har varit längst ifrån ditt hem?

HAHAHA; Sundsvall! In tha middle of sweden!

Är du singel?

Lyckligt gift,va fan trodde du? nää jag är singel! #ForeverAlone

Dagens Sötnos?

Han på bilden... nej... han är årets jävla snygging. hm, alla som läser detta!  

Hur många har du kysst?

...Äcklande nog måste jag nog säga näst intill alla av killarna i min förra klass! (ca. 7 st)

jag var typ 8 så....

Personen du tänkte på sist?

Hampus och hur jävla dum han är som tror man kan Ragga med framgång i det lilla samhället vi bor i...

Vem vill du sova jämnsides med inatt?

Ingen,det är varmt som fan i en överslaf med kudde och täcke så nej tack... men ofc,finns det ju en ;)

JAPPO!! Min isbjörn i tyg!!

Hur uppvaktar man dig?

Boys,don't go there...för ett eget bästa så vänd på klacken och gå,som alla andra!

Har du kysst en bästa kompis av samma kön?

hehee...jaa... bara på kinden,än så länge...usch...

Någon du vill träffa?

Ja... Jocer och Lovisa...saknar henne

Vem är du mest lik?

Min as grymma faster Sofi!

Kärlek utan sex eller sex utan kärlek?

...int fan vet väll ja?!

Ögonfärg?

Rätt bruna just nu eftersom jag inte vart lessen men annars när jag mår dåligt blir dom skogs gröna med lite brunt

Ut och festa eller myskväll?

Idag? FESTA!

Har du varit otrogen?

... jag har kallat Sofia Älskling när lovisa stått breve' och då har jag fått kasta mig om halsen om Lovisa och

försäkra henne om att vi snart ska gifta oss jue!

Håller du med; "You have to be a little gay for your best friend!"?

I alla lägen! mina närmaste kompisar kallar mig alltid "Älskling" eller "mamma" eller "baaaabbyyyyh" ...



Tack för att ni läste det här och till sofia som hjälpte till med frågorna, Kommentera gärna och Gilla inlägget! Och jises vad många läsare! TACK! Kommentera nuuu.... snällaa... 

Becca

Hej och välkommen!

Lever i Norrland och har hästar som hobby!

Läs mer om mig i inläggen ;D

Fråga mig

8 besvarade frågor

Omröstning

Vilket tema på nya headern?
 Hästar
 Romantik
 Lantligt
 "Djup"
 "Dikter"
 Poems ^^

Länkar

Senaste inläggen

Kategorier

Sök i bloggen

Gästbok!

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards